Onze werkwijze

Wij streven altijd naar de best mogelijke match tussen opdrachtgever en HR professional(s).

Voor het realiseren van de beste match hebben wij een efficiënt proces ingericht
waarbij persoonlijk contact voorop staat.

Persoonlijke aanpak

Wij investeren tijd en energie om u en uw organisatie goed te leren kennen. Daarnaast kennen onze accountmanagers al onze interim financials persoonlijk.

Door deze persoonlijke aanpak zijn wij in staat om u HR professionals te leveren die uitstekend passen binnen uw bedrijfscultuur en uw team.

Stap 1

Eerste contact

Groeit uw bedrijf zo hard, dat u op korte termijn extra ondersteuning nodig heeft op de HR afdeling? Of staat er juist een reorganisatie op de planning en zoekt u iHR adviseurs met de juiste ervaring en sensitiviteit? Voor iedere situatie hebben wij de meeste geschikte HR professional. Neem contact op met één van onze accountmanagers of via het contactformulier. Vanzelfsprekend kunt u ons ook bellen of mailen.

DIRECT CONTACT OPNEMEN

Stap 2

Kennismaking

Voorafgaand aan het kennismakingsgesprek heeft uw accountmanager zich al verdiept in uw bedrijf of organisatie. Tijdens het gesprek inventariseren wij uw wensen en eisen. Daarnaast kunt u aanvullende vragen verwachten over uw bedrijf, de bedrijfscultuur en uw HR-beleid.

Doel is om zoveel mogelijk relevante informatie te verzamelen zodat wij de best passende HR professional aan u kunnen voorstellen.

Stap 3

De juiste match

Op basis van uw behoeften, wensen en eisen selecteren wij voor u de best passende HR professional(s). Wij kunnen hierbij putten uit een uitgebreide pool van HR professionals. Deze pool bestaat deels uit ‘eigen’ mensen in vaste dienst van Baker Tilly aangevuld met zelfstandig opererende HR professionals.

Wij zullen aan u HR professionals voorstellen met de best passende kwalificaties én die ook het beste passen binnen uw team en bedrijfscultuur.

Stap 4

Klikgesprek

Ons uitgangspunt is om voor één positie altijd minimaal twee HR professionals voor te dragen.

In een klikgesprek kunt u nader kennismaken met de door ons geselecteerde HR professionals.

U bent altijd degene die de definitieve keuze maakt. Op die manier houdt u de regie.

Stap 5

Opdracht

Gedurende de looptijd van de opdracht zijn er regelmatig contactmomenten.

In het begin hebben wij een startbespreking. Tijdens dit gesprek maakt uw accountmanager samen met u en de HR professional(s) concrete werkafspraken.

Daarna zullen wij ongeveer halverwege de opdracht contact met u opnemen om uw tevredenheid en de voortgang te bespreken. Indien gewenst zijn meer evaluatiemomenten mogelijk.

Stap 6

Evaluatie

Na afloop zullen wij samen met u de opdracht evalueren. Wat is uw mening over het functioneren van onze HR professional(s)? Wat vond u van onze samenwerking?

Tevens evalueren wij met de HR professional(s).